Onze werkwijze

Nieuwsgierig naar hoe wij werken?

Het eerste contact met u vindt in het algemeen plaats via e-mail of de telefoon, maar in sommige gevallen via de chat (zie rechtsonder). Dit geldt voor zowel website design als print design.

Webdesign

Na het eerste contact via e-mail, telefoon of chat stuurt u ons een beschrijving van uw wensen in een mailtje. Beschrijf hierin het doel en de doelgroep van de website, uw voorkeur voor kleuren en vormgeving (indien er nog geen sprake is van een huisstijl), de pagina’s die u denkt nodig te hebben en uw speciale wensen zoals bijvoorbeeld een fotogalerij, een koppeling met een boekhoudprogramma of dat u naast de website ook Social Media pagina’s wilt hebben.

In bijna alle gevallen hebben wij met een dergelijke beschrijving een uitstekend beeld van uw wensen en kunnen wij een juiste offerte opstellen, maar het komt voor dat wij naar aanleiding van uw e-mail een afspraak maken voor een persoonlijk gesprek met u en dat wij pas daarna offerte opmaken.
In alle gevallen geldt: na ondertekening van de offerte door u en door ons gaan wij direct aan de slag met de opdracht.

Wij bouwen een concept website aan de hand van uw wensen en (eventuele) huisstijl. Van ons ontvangt u een URL naar het concept, zodat u de voortgang van de website online kunt volgen. Wijzigingen, aanpassingen, toevoegingen en dergelijke kunnen op deze manier direct worden gecommuniceerd en door ons worden verwerkt nog voordat de website online gaat. En de website gaat uiteindelijk pas online als u helemaal tevreden bent. Vanzelfsprekend wel binnen de afspraken in de overeengekomen offerte. Het komt echter voor dat tijdens de ontwikkeling van een website de wensen veranderen en dat zaken dienen te worden bijgesteld. Wanneer dit extra kosten met zich meebrengt wordt hierover vooraf met u gecommuniceerd, zodat u nooit voor verrassingen achteraf komt te staan.

Print design

Na het eerste contact met u via e-mail, telefoon of chat stuurt u ons een beschrijving van uw wensen in een mailtje. Beschrijf hierin bijvoorbeeld het doel en de doelgroep van het product dat wij moeten maken, maar ook uw voorkeur voor kleuren en vormgeving (indien er nog geen sprake is van een huisstijl).

In bijna alle gevallen hebben wij hiermee een uitstekend beeld van uw wensen en kunnen wij een juiste offerte opstellen, maar het komt voor dat wij naar aanleiding van uw e-mail een afspraak maken voor een persoonlijk gesprek met u en dat wij pas daarna offerte opmaken.
In alle gevallen geldt: na ondertekening van de offerte door u en door ons gaan wij direct aan de slag met de opdracht.

Het door ons ontworpen concept wordt u aangeboden via e-mail. U kunt dan aangeven of u tevreden bent of dat er dingen dienen te worden aangepast. Pas als u helemaal tevreden bent leveren wij het product op en kunt u hiermee naar uw drukker of, indien u zelf geen drukker heeft, laten wij het product voor u drukken. Dit laatste heeft overigens wel onze voorkeur.

 

Wij leveren een product pas op als de klant helemaal tevreden is!

Helens Webstudio

Pin It on Pinterest